Jak uvádí vojenský dopisovatel Josi Jehošua z deníku Jediot acharonot (pondělní vydání 6.6.), byli v neděli k vojenskému tribunálu předvedeni vrazi rodiny Fogelových z jišuvu Itamar, aby vyslechli obžalobu, která je především viní z pětinásobné úkladné vraždy na základě národnostní nenávisti. Jedná se o dva příbuzné z nedaleké arabské vesnice Awarta, o osmnáctiletého Amdžada Awara a sedmnáctiletého Chakíma Awara.
Po přečtení obžaloby na ni reagoval Amdžad Awar těmito slovy: „Nelituji svého činu. Učinil bych ho znovu. Jsem hrdý na to, co jsem udělal a smířím se s každým trestem, který dostanu, dokonce i s trestem smrti, protože jsem to vše učinil pro Palestinu.“
Podle obžalovacího spisu oba vrazi, kteří se v noci vloupali do domu Fogelových, přišli již ozbrojeni nejen noži, ale i pistolí a zásobníkem, které odcizili v jiném domě v Itamaru. Nejdříve zavraždili rodiče Rut a Udiho, poté jejich děti: jedenáctiletého Joava, čtyřletého Elada a tříměsíční holčičku Hadas.
Po zakončení procesu s těmito odpornými vrahy nevinných civilistů a dětí by měly padnout dva rozsudky smrti.
V tomto případu by se mělo použít stejného klíče, jako se použilo před padesáti lety při procesu s válečným zločincem, bývalým SS-Obersturmbannführerem Adolfem Eichmannem. Eichmann vlastní rukou nezabil jediného Žida, ale jeho podpis spolu s horlivostí, s jakou sloužil Říši a jejímu Führerovi, stály miliony životů našich souvěrců v celé Evropě. Eichmann se stal jedním ze symbolů holokaustu praktikovaného nacistickým Německem. Eichmann také nelitoval svých činů a cítil se nevinný-unschuldig z válečných zločinů a zločinů proti lidskosti.
Dnes stojí před soudem dva „hrdinní bojovníci za věc Palestinců“, kteří místo aby své hrdinství dokázali v boji proti, jak oni říkají, okupační izraelské armádě, raději volili chladnokrevnou úkladnou vraždu židovských rodičů a jejich malých bezbranných dětí. Z odpovědi Amdžada Awara čiší nejenom odporná radost a hrdost na svůj čin, ale můžeme v ní vystopovat ještě něco velmi varovného. Kdyby Amdžad Awar měl ty možnosti a moc, které měl Adolf Eichmann, jednal by stejně jako on, možná ještě krutěji. Proto je nutné, aby vojenská prokuratura žádala pro něj i jeho příbuzného nejvyšší trest.
Ten, kdo úkladně zavraždí nevinného člověka, o dětech nemluvě, si nezaslouží, aby společnost chránila jeho život a živila ho v humánním vězení s právem na to či ono.
Mnozí zdejší i evropští „obránci“ lidských práv budou bránit do roztrhání těla práva vrahů, ale práva zavražděných obětí těchto vyvrhelů je vůbec nezajímají, vždyť obětmi byli jen Židé.
Zkuste si místo židovská rodina doplnit např. romská rodina. A viděli byste ten tanec médií…
Osobne jsem z mnoha duvodu proti trestu smrti. Vytvoril bych specialni vezeni s takovymi podminkami, ktere by donutily vraha olitovat svuj cin a celemu svetu bych ukazala, ze vrazdit se nevyplati – ukazal bych video s plactivym olitovanim hrozneho cinu. Veskere vydaje veznic vcetne izraelskych Arabu, kteri dostavaji rentu od Abase bych vyskrtnul z Palestinskeho rozpoctu. Stejne tak veskere vydaje zpusobene terorem – prace policie, zaky, vojaku, leceni ranenych, pohrbivani mrtvych, odskodneni pozustalych a skody na majetku bych palestincum vyskrtnul z rozpoctu
Je to z hlediska morálky a svědomí ukrutný zločin (na nevinných ve spánku) a jako takový musí být potrestán. Tedy oko za oko….. zub za zub….. rána za ránu….. ,,smrt za smrt“. To přece nejsou naši bližní, či lidé v nouzi?? To jsou jen sprostí úkladní vrazi. Rozuměj: ,,Čisté ZLO“!!
A zlo musí být potrestáno. Neboť počátek………(JHVH)….. moudrosti je boží bázeň. A boží bázeň znamená. Mít v nenávisti ,,ZLO…ZLÉ“
Stanek Frantisek Fanuel