Ženich u soudu, kde se rozhodovalo o povolení demonstrace proti svatbě.
V době, kdy není jasné zda a jak dopadne příměří s teroristy z Hamasu a zda v Izraeli nevypukne či zda už nevypukla intifáda, hýbe sdělovacími prostředky příběh poněkud neobvyklého páru. V Jaffu se zamilovali Mahmud a Moral. Na tom by nebylo nic divného, kdyby Mahmud nebyl muslim a Moral židovka, tedy ona už židovka z pohledu islámu není, stala se muslimkou, aby si Mahmuda mohla vzít. Sňatek jako takový byl již uzavřen a dnes se koná oficiální oslava. Před oslavou proběhlo soudní jednání. Soud měl povolit anebo zakázat demonstraci proti svatbě, kterou organizuje organizace Lehava. Soud nakonec dovolil demonstraci před restaurací povolil, ale pouze ve vzdálenosti 150 metrů. Zajímavé je, že proti sňatkům mezi židovkami a muslimy se vyjádřili politikové napříč politickým spektrem, od Josi Beilina po pravicové politiky jako prof. Ben Ari. Jsou ale i výjimky jako např. ministryně zdravotnictví, Yael German která naopak nový pár podpořila . Opatrněji se vyjádřil prezident Ruben (Ruby) Rivlin, který řekl, že ne všichni se musí radovat při radostných událostech jiných občanů, ale všichni je musíme repektovat. Nikdo již nezmínil situaci, kdy by se muslimka zamilovala do jinověrce (žida či křeťana). V takovém případě islámská tradice není nikterak demokratická a hodnotí situaci jako prohřešek proti cti rodiny. Za to bývá trest velmi radikáln – smrt. Pokud se muslimka rozhodne pro konverzi k judaismu, znamená to pro ni život v ilegalitě a ztrátu veškerých vazeb na rodinu. Takové případy jsou velmi, velmi ojedinělé. Pohled rabínů na konverze k islámu a sňatky židovek s muslimy je jednoznačně negativní a to ve všech směrech judaismu od reformního po ortodoxní. Zákaz smíšených sňatků v judaismu vychází ze slov Dt. 7, 3-4 “ Nespřízníš se s nimi, svou dceru neprovdáš za syna někoho z nich, ani jeho dceru nevezmeš pro svého syna. To by odvrátilo tvého syna ode mne, takže by sloužili jiným Bohům. Hospodin by proti vám vzplanul hněvem a rychle by tě vyhladil. „